sunnuntaina, lokakuuta 22, 2006

Blogeja listalla 2



Huomaan, että oman blogilistan tekeminen on ihan mahdoton tehtävä minulle. Suuri joukko blogeja, joissa käyn jatkuvasti, oli vielä poissa. Luen mahdollisimman erilaisia blogeja vaihdellen. Menen blogeihin yleensä Blogilistan kautta. Liityn nyt siihen suureen joukkoon bloggaajia, joka ei enää pidä omaa blogilistaa sivupalkissaan.

Käsityöblogiin jäävät kuitenkin linkit, joista löytää informaatiota esimerkiksi nukketaloista.

Kiitos kirjoittajille ja lukijoille

4 kommenttia:

  1. Joo. Olen todennut aivan saman. Ihan mahdoton tehtävä. Muutamia linkkejä olen kerännyt postaukseen, jonka olen linkittänyt sivupalkkiin.
    Se on ollut alusta saakka enemmän sellainen vinkki-osasto.

    VastaaPoista
  2. Olen ajatellut hoitaa vinkkaamisen kirjoituksilla. Ehkä ne huomattaisiin sillä tavalla paremmin.

    VastaaPoista
  3. Ihanan hehkuva kuva! =D

    VastaaPoista
  4. Että on ihanat värit tuossa kuvassa! Kaikki kohdallaan! WoW!

    VastaaPoista