perjantaina, lokakuuta 07, 2005

Tämän päivän urakka: linkkivarastoblogi

Kiitos, Hanhensulka. Tässä on Sinulle yksi sulka hattuun lisää. Osuin nimittäin tänä aamuna - eli oikeammin eilen aamulla - Hanhensulan linkkiblogiin. Olin suunnitellut pitkään pysyvän linkkivaraston tekemistä, mutta en ollut tajunnut, että sille voi varata tuolla tavalla oman blogin.

Niin kauan kuin nämä blogit ovat ilmaisia, niitä voi käyttää niin kuin mappeja mitä erilaisimpien asioiden järjestämiseen ja säilyttämiseen. Tämä blogi ei tule listoille. Siitä on maininta vain minun omassa linkkiluettelossani. Käykää katsomassa, jos kiinnostaa. Amnellinks on julkinen linkkivarasto. Kertokaa, jos tiedätte jotain, mitä siihen voisi lisätä. Siinä on omat aihepiirinsä, ja se on tietenkin vielä alkutekijöissään. Linkkivarastoakaan ei tehdä päivässä.

2 kommenttia:

  1. Kiitos kiitoksista, täytyykin vissiin siistiä sitä sivua, kun vieraatkin käyvät siellä. Ainakin kategoriat täytyy laittaa paremmin esille.

    VastaaPoista
  2. Saattaa olla hyväkin, että Sinulla ei ole vielä alussa kategorioita. Vasta luettelon kertyessä tajuaa, miten ne pitäisi lajitella.

    Olen joutunut jo muuttelemaan, ja on vasta toinen päivä menossa. Bloggerissahan näkyy kymmenen kohtaa. Siksi laitan blogeihin kymmenen "osastoa".

    Joku viisaampi osaa varmaankin laittaa juttujen otsikot esille. Minulle se on vielä liian vaikeaa. Ihan päähän rupesi koskemaan, kun katsoin ohjeita. Ei nyt ihan (minulla ei ole yleensä oikeasti päänsärkyä), mutta melkein.:)

    VastaaPoista